Vårskor, slask och snö

Hejsan allihopa!

Dagen började med att jag vaknade pigg och glad för att åka iväg till Halland. Satte på mina lila strumpbyxor och invigde mina vårskor. Solen sken i Malmö men 5 mil norr ut blev de plötsligt vitt?!
De snööööade, kan inte fatta de, där satt jag i vårskor tunt klätt, tvingade på mig jeans och converse för att överhuvud taget kunna gå ut.

In på badhuset och badade där flera timmar, härligt med en blandning av hopp, bubbelpool, fors och vattenruschibana.

Lite pizza käk ( dumt gjort, har väldigt ont i magen nu ). Skulle egentligen gå på bio men när vi kom dit var det typ helt öde. Ingen bio som vi ville se... Det var en papperslapp med vilka filmer som visades ikväll. I Malmö är de digitala tavlor som visar allt, hur många platser som finns kvar, tider och salar. Lite komiskt de....Vadå att Halmstad är en håla jämfört med Malmö? Inget illa menat mot er som bor där, det är inget fel på håler, älskar de lika mycket ändå.

Nu börjar min kompis tröttna, ska lira lite monopol, JA SKA HA NORMANSTORG, så glöm de Bebbe.

Ha dE bäsT!




Kommentarer
Postat av: Paulina

Hoppas att ni har haft det mysigt!

2008-03-17 @ 22:22:25
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: N a d i n e

Nu var tävlingen på enterthecircus.blogg.se avslutad!
Vinnare blev Hanna Sjögren.
Tack för din medverkan! :)

2008-03-17 @ 22:52:55
URL: http://enterthecircus.blogg.se
Postat av: Maggan

Hej på er i söder!

Nu har det snöat här i Roslagen
med, värsta vinterdan, fast nu börjar solen titta fram så snön smälter nog...och det blir blask blask blask....BLÄÄÄÄÄ!
Ha det bra i dag på shoppingrundan...alltid kul att shoppa i nya städer och platser......
Hälsa mormor!
Kramis från Maggan

2008-03-18 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0