Malmö high school musical med svensk Zac Efron tack



Efter att inte ha gått på bio på typ 10 månader var jag ( tillsammans med R och L) igår och såg High School Musical 3.
Jag kan inte säga annat än att man blir så lycklig av att se filmen. Satt där i biofåtöljen och drömde mig bort och funderade så häftigt det skulle vara att få vara med i filmen. Uppleva det in real.
Zac och Vanessa (Troy & Gabriella) är ju också så sjukt söta i filmen och man kan ju inget annat än dregla (efter Zac).
Kavaj och converse och han dansar som en kung.
Tror dessvärre nog att det inte blir en 4:a. Slutet i filmen var liksom som..........slutet.

Har du sett den eller 1,2:an? Vad tycker du om dem?


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag såg 3:an i söndags, tycker också den var jättebra! :)

2008-10-28 @ 11:55:35
URL: http://cassandrasmode.blogg.se/
Postat av: Vicky

Bra film, men ja dregglar inte så mkt efter Zac jag dregglar mkt mkt mer efter Danny S.

2008-11-27 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0