Phone


Tunika Gina tricot, sjal Gekås, strumpbyxor SOXS, halsband very old, klocka D&G Thailand, örhängen (wow man ser dem) Glitter och armband Marmalaid. Plus converse.

Tack kära vän som ringde mig mitt i maten för att fråga om några sidor SO. Utan dig så hade jag aldrig tagit upp mobilen, aldrig sett smset, kört dit, inte haft min morbrors mobilnr. och fått stå där i 1,5 timme. På dansen. Ingen dans idag, min teacher var sjuk. Snyft men ändå skönt att jäsa lite =) Nu ska jag umgås lite med min kära morbror som fyller år idag...pst...60 år men det vill han knappt erkänna. Haha!

hA de bäST!


Kommentarer
Postat av: anna

Vilken söt scarf!

Postat av: Maggan

Har ni käkat tårta? Blev han förvånad över presenterna?

2008-10-20 @ 22:14:15
URL: http://www.nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0