Skulle jag passa i lugg?



Plus i kanten för mig idag för jag har bestämt kläder dagen innan, tänk , imorgon så slipper jag springa runt som en yrhöna och slänga kläder omkring mig överallt. +.
Avslutar helgen men en liten fundering, ibland är jag super sugen på det och ibland känner jag bara nej.


Tror du att jag hade passat i lugg, tycker du att jag i så fall ska klippa det? Snelugg/pannlugg?

Nu är mitt hår i era händer haha ( kanske inte riktigt ) men VAR ärliga!

Ps. Bildvalet, av någon konstig anledning tar jag och finns det bara bilder där typ av mitt hår inte är med. Kan det bero på att jag är så fasans lång? ;P
Aja men här är tre bilder (inte de vackraste dock), en där jag har min så kallade "lugg" ( framhåret) uppsatt och en där allt är nere.

Tycktycktycktill!


Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut inte pann lugg, (expert på sånt) men LÅNG sne lugg skulle bli skit fint på dej

2008-10-13 @ 18:02:58
Postat av: Stephanie

Herregud vad du är söt tjejen!

2008-10-14 @ 19:38:02
URL: http://stephaniessecret.blogg.se/
Postat av: Terra

jaaaaaaa, lång lugg :D ^__^

2009-03-20 @ 19:54:48
URL: http://theresenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0