Believe



Man måste ha vilja, kämparglädje och hjärtat. Det är helst sjukt vilka matcher vi gör mot Verlösa (ett danskt lag). Typ för ½ år sedan spelade vi en match mot dem. Det stod 56-54 till dem och det var 6 sekunder kvar. En tjej i vår lag tar bloggen och sjukt en 3: poängare. MISSAR, tar returen. Klockan går 3,2 hon skjuter, 1, puff, 0. LIKA. Det blev förlängning och vi vann den. Idag mötte vi dem igen och dem var riktigt sugna på revansch. Det stod 57-55 till dem och jag får bollen. Jag sköt och de faulade mig och jag fick 2 straffkast. Jag stod där vid linje och snackade mentalt med mig - Palle, du sätter den, du får inte missa, sätt den du har inget val. Sätter båda. 57-57. Sen blir det deras boll med 30 sekunder kvar. Vi sätter värsta bästa försvaret och håller ut i 30 sekunder. LIKA. Sadden ( sudden death  ). Alltså första målen vinner. Vår boll i sidan. Samma tjej som avgjorde förra matchen får bollen och går förbi typ 3 personer och stoppar i bollen.
Jag är så lycklig!

hA De bäST!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Bilden syns inte.

Grattis till vinsten och vad du är bra...man ska tro på sig själv. Bra du peppar dig att kunna klara saker.....

2008-09-16 @ 22:46:08
Postat av: Anonym

:) sudden death , heter det lilla du :)

2008-09-17 @ 10:45:29
Postat av: Louise

haha , den matchen hade jag gärna velat kolla på (:

2008-09-17 @ 13:16:01
URL: http://livetenligtlois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0