Vilket ska jag göra?




God morgon!

Vaknar 07:40 på en studiedag som idag, bara av det kan man ju tro att jag är sjuk. Dessvärre är det inte bara det utan igår kväll hade jag 38,4 i feber och mådde inte speciellt bra. Ingen feber idag när jag vaknade men halsont och lite huvudverk. Rent smartast och bäst vore ju om jag stannade hemma och lullade runt i mjukisbyxor och inte gjorde ett fnatt, jo okej plugga måste jag. MEN. Jag vill så sjukt gärna med till stan men dem andra tjejerna och man vill ju hitta på något på en studiedag. Dessutom ska vi typ styla om en kompis, om hon inte ångrat sig som jag sjukt gärna vill hjälpa till med. Gaash...jag blir galen, varför bli sjuk nu? Vet inte vilket jag gör, mina hjärnceller kan inte jobba. Får se...

HA de bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0