28 år

Hallå!
En härlig fullspäckad dag med laget idag. Vår tränare fyllde år och vi överraskade honom rejält. Han är inte bara en tränare för oss utan en riktig  vän. Så vi snackade ihop oss och fixade med massa grejer var och en, sedan träffades vi på stadsbibloteket idag (som tur var blev vi inte utslängda av vår höga ljudnivå) och fixade ihop en tavla med massa bilder på honom och oss m.m.
- Jag kan inte gråta men jag är inners rörd sa han när vi kom och stormade Malbas kansli där han var. Hahaha!
Han blev mega glad och han är verkligen värd det efter allt han gör för oss. Bara att han bjöd hela laget på pizza efter vår träning bevisar ju hur snäll han är...:D



Jag fullt fokuserad på klippandet av bilder.


Stor tavla, kort, choklad, liten tavla (en sådan tavla där man brukar ha sitt barn i, han har 16 jävla ungar istället), samt en löpsel med honom som jag gjort på datorn (jag håller i den).


Så här blev själva stora tavlan, bilder som väcker stora minnen och the bos i mitten!


Hahah vår tränare (Nick) in action chock!


Haha tänkte grädda honom men dessvärre slutade det tvärtom ett tag, fast vi fick revansch


Vi kände oss så jävla feeeeta haha!


Ballonger som vi så sött fixat:D



Satt och njöt i solen.


Bring it on nästa!

En reeedig ball dag, känner mig ungefär 4,6 kg tyngre men det är smällar man får ta...

hA De bäsT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0