Leopardmönstrat



Jag älskar verkligen värmen som fortfarande är kvar här i vårt avlånga land (skulle jag egentligen inte säga för slår vad om att det kommer regna imorgon). Har till och med ägnat någon minut med att sitta och sola lite nu på eftermiddagen.
Imorgon är det klassfoto, pianokonsert (en liten sådan) och framförallt helg. Härligt härligt!
Sticker upp till stugan i helgen men jag har turen att ha världens omtänksammaste Rebecka till kompis så jag får låna hennes mobila internet (hur snällt är inte det på en skala 1-10? ). Så jag kan blogga precis som vanligt.....wiii!

Förövrigt så är jag konstigt eftersom jag nu MÅSTE sätta mig och stress se en tonårsfilm...Hyrde den förra veckan men har inte hunnit se den och måste lämnas tillbaka imorgon.....vad tänker jag med?
När man hyr film åker man hem och ska då direkt sätta sig vid tv och mysa med filmen...nu har den legat en vecka och jag kan bara inte lämna tillbaka den utan att ha sett den.
Det är Bröllopsduellen vi snacka om (någon som sett den? ).....ingen franska revolutionen film.

Leopard tunika Second hand
Shorts Second hand
Kofta Gina Tricot
Klocka Ur & Penn
Väska italien
Skärp Second hand
Skor Deichmann
Pärlarmband Ur & Penn
Nitarmband fått i Veckorevyn

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: matilda!!

måste bara säga att den väskan är super snygg.



Jag har även sett Bröllopsduellen och den är väl bra, kanske ingen som man bara älskar men värd att se!



Kram

2009-08-27 @ 17:21:40
URL: http://mmmmmmatiilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett par rosa hörlurar med blingbling..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-rosa-horlurar-med-blingbling.html



Vad gärna med =)

Kram//M

2009-08-27 @ 17:57:22
Postat av: Rebecka

Hihihi, det regnade idag ju!!! :))

2009-08-28 @ 16:36:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0