HETT jultips!


Det här är egentligen sådant man inte ska avslöja men eftersom jag vill dela med mig av mina heta tips till er så gör jag det ändå!
Vem tycker inte det är kul när man får rim på sina julklappar?
Men vem tycker inte det är skitsvårt att komma på massa rim?
Då finns det världens bästa hemsida... Rimstugan.se!
Du går bara in här och så kan du skriva in exakt hur din julklapp ser ut och vem som ska få den (tex. en vandrande pinne till min mormor haha) och sedan en liten stund senare (varierande tid men inom 24 timmar) får du jättebra rim (även flera ibland) som du kan använda och alla släktingar kommer beröma dina rimkunskaper. Tips är då att inte berätta om den här sidan utan ta åt dig äran haha. Det är tyvärr kört nu för min del då en del av min släkt läser min blogg.. (opps! ) :P

Är du bra på att rimma?


Kommentarer
Postat av: andrea

sv; hahaha, tack tack! :D jag har vg i teknik, syslöjd och musik ;) ditt var också riktigt bra du! :):D

2009-12-22 @ 10:04:13
URL: http://kulezic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0