STRAFF! Jag gör hellre 25 sidor matte!


HAHA sick sick bild på coachen!

Det är just nu 1 timme kvar tills ljag i stort sätt kommer dö. Det var den här lilla historian jag nämde lite om när jag berättade om Stockholm igår.

Vi satt i lördags kväll på Mc Donlads och vår tränade berättade massa "Ganter historier" som vi flabbade åt. Sedan drog vi oss till baka till vårt hotell och fem tjejer samlades inne på vårt rum. Vi skulle gå och lägga oss 12 sa vår coach och tiden gick och vi hade skitkul men vi störde inget alls utan höll oss relativt tysta. 00:32, knackar vår coach på vårt rum och vi får panik och gömmer oss. En av oss öppnar och de andra låtsas sova. Han ber oss lägga oss och stänga fönstret. Emilia den dumbomen (sorry) säger då, ammen jag kan inte stänga det, det är så trögt. Han går då till fönstret förbi våra sänger och får då syn på oss som ligger i fosterställning och försöker gömma oss. Han blir såklart ännu mer arg och går ut och de andra tjejerna smiter in i sitt rum. Dagen där på när vi trodde vi hade klarat oss säger han direkt efter våran härliga vinst. Jag har en dålig nyhet för er tjejer som inte har gått och lagt sig i tid.
Straffet kommer vara 10 idioten, 250 armhävningar, 250 sit ups och 10 längder skottkärra (två och två man håller i en ben). OMG! Jag kommer DÖÖÖÖÖ!!!!!! Kommer vara som en säck potatis....jag vet inte vad jag ska ta mig till.....32 små minuter la vi oss för sent. Vi spelade dessutom en kanon match! DAMP! DAMP!
Fick också en uppiggande meddelade på facebook igår.

Ja tjejer.. Det e snart bara ett dygn kvar. Jag hoppas att ni e mentalt förberedda och vill passa på att säga till er att det e klokt om ni har med er varsin hjälm, knäskydd, huvudvärkstabletter, bandage, plåster, "spypåse", eventuellt ambulans som står parkerad utanför i värsta fall.

Sov gott!

/er kära coach


Man har lust att ta till knytnäven. Vår tränare är verkligen en sådan som gör det han säger....vi får väl se...det är i dag det gäller. SNÄLLA RARA Niickk (coach), låååååttt bliiiiiiii!! Jag får reeedig panik!

//En än så länge levande Paulina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh gud, det låter ju härligt (yeay). Men ta det bara lugnt så går det nog bra, du kan ju alltid fuska lite, och lägga dig ner vid varannan armhävning ;) .

Haha ha det bra

Puss! :D

2009-01-27 @ 20:02:38
Postat av: Anonym

det var tuffa tag.hoppas du överlever,men oj vilken träning får du tänka 250 armhävningar????????????

2009-01-27 @ 20:03:25
Postat av: lina

hahahha vad bra att allt var bra då :)

jag har typ varit någon gång där fast då så typ sov min familj över på något hotell sen åkte vi vidare . vi skulle typ åka ända ner till sverige och till något annat land som man kan åka under vattnet eller ja kommer inte ihåg va det var för land . men det var ett granland iallafall haha :D.

du var jätte duktig ;)



hah ja det är skönt att åka någon annanstans med laget än bara där man kommer ifrån . vårat lag ska till exempel åka till barcelona :D. lääängtar så jäävla mycket !!!!!!! xD

hur mår du då efter helgen ?:)

KKRAAAAAAAM !! :D <3

2009-01-27 @ 20:32:05
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Bea

Åhh de verkar som du missade världens snyggaste kille som sjöng på SATC invigningen den 24:e i Malmö. Danny Saucedo var såååå jääävla bra o sjuuuukt snyyyggg. Finns ingen som han<33333333 Längtar tillbaka o saknar han redan.

2009-01-27 @ 21:36:32
Postat av: Paulina

Svar Bea: OMG...nej du skämtar? Sjöng Danny i Malmö? Var, när, hur? OHHHHH varför missade jag de? Eller vänta..ja hade ju ändå inte kunnat se honom eftersom jag var i Stockholm men så kul för dig. Var han bra? Vad sjöng han? Oh ÄLSKAR Danny, håller med dig finnnnnnns ingen snyggare!

KRAAAAAAM!:D

2009-01-27 @ 21:45:48
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: lina

jaa det var nog danmark hahaha :D

neej vi har inte någon cup framför oss . det ända jag vet är barcelona det kostar ju så mycket så vi kan typ inte åka på någon annan cup :/

min pappa snackade om att vi skulle vara med i bravo cup kanske . men jag vet inte haha :D.

jaa usa vore häftigt att åka till :O :D

själv kanske man ska åka till cypern eller turkiet i sommar sköönt 8-).

ska ni vara med i någon mera cup ?:)

har du några syskon förresten ? hhaha :D

hareee bääst

KRAAAAAAM !! :D <3

2009-01-27 @ 21:56:03
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Maggan Puh

Vilken dj-l, ska nita honom nästa gång jag ser honom, den lille lusen!Och få honom att krypa några varv runt hallen med nån spelare sittande på ryggen( vad kallas den övningen, tro?)

2009-01-27 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0