In the Chinabox and in the blue bag




Den som väntar på något gott......HÄR HAR NI INNEHÅLLET, min OS utrustning!

29 olika artiklar där allt ligger i Sverige påsar, skorna i Sverige skokartong och allt märkt med OS ringar.
Allt från Os invigning jacka till badtofflor. Detta är likadan utrustning som de som spelar riktiga OS får. Helt sjukt.

14 klädselplass
2 par skor
13 accessoarer (väskor, svettband, strumpor m.m.)

Allt detta får varje spelare/person som ska vara med i Os och här är i stort sett allt jag behöver. Lite underkläder och sedan är resväskan packad. De kommer lägga upp en schema för oss vilka kläder vi ska ha på oss varje dag för alla ska ha likadana.
Snacka om att jag är glad.
Detta är sjukt häftigt och det ska bli så kul. Jag åker på fredag....!


Kommentarer
Postat av: sofia

LYCKA TILL :D

2009-07-14 @ 13:24:27
URL: http://sofiaskyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0