OS OS OS OS OS

Surprise! Jag har fixat över bilderna till rätt dator (där internet fungerar). Här har ni en skur bilder från OS i Tammerfors, resten av bild regnet kommer lite senare.


Lägenheter som vi bodde i...


Här har vi min del av rummet, min säng till höger, kanske inte MVG i bäddning men ändå..:P


Här var bättre ordning...Min och Elins Sverige garderob!


På invigningen i våra Sverige overaller medan vi väntar på att få komma in på arenan.


En stor stjärna med 3 andra......stjärnor.
Stefan Holm var hemlig gäst och berätta om sitt ungdoms OS och sitt riktigt OS guld för oss samt var med på invigningen och kollade på tävlingarna några dagar.


Det var en stor ishockeyhall som kryllade av människor från hela Europa...alla väntade på sin tur att få komma in på invignings arenan


OS elden..


Här går vi inne på arenan på invigning, mäktig känsla må jag säga.


Det var en enormt stor arena som invigningen hölls i, proppfyfylld med folk, en match här vore inte fel....:P


49 länder, en flagga för varje land.


Invigningsnumret var riktigt häftigt och påkostat (ska lägga in film). Enormt mäktigt.


In a sweden outfit.


Uppvärmning inför match.


Hahah BAMBI på hal is...har ingen aning om vad jag sysslar med....


 Supportade och hejade på gymnasterna.


Tuffingar!

OS har varit så sanslöst, fantastisk, oerhört, grymt, oförståligt roligt....det kommer bli ett minne för livet.
Bilder är ju alltid ett hjälpmedel för att förstå hur jag haft det.

Fler bilder kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0