Hemma och vänder

Heeeeej!

Efter att har levt i Sverige kläder i en vecka, bott i studenthem i Finland, träffat folk från hela Europa och spelat basket på hög nivå är jag nu hemma i lilla Malmö och sitter här i mitt hus. OS resan i Tammerfors har varit helt fantastiskt rolig. Blir verkligen ett minne för livet. Jag har massa bilder att visa er men dock inte lika mycket tid. Sticker till Italien på onsdag fast måste nog redan ta tåget imorgon. Dessutom dampar internet på min laptop där bilder ligger så ni får nog se fram emot ett stort bild regn när jag kommer hem från Italien (d.v.s runt den 10 aug).
Italien är alltså nästa, EM i Neapel. 4 stjärnigt hotell, 30 graders värme, serverad mat, pool på taket och bra basket. Kan det bli bättre? Skulle inte tro det....ska bli så himla himla kul.
Nu ska ja iväg för att fixa min mobil som krånglade innan. Eller det var abonnemanget som krånglade inte mobilen. Ska försöka få ersättning för det här och byta till comviq kompis. Får se hur det går....

hA DE BäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0