All the funny things



Nu ska jag berätta om alla roliga erbjudandet och grejer jag fått på sistonde. Jag har hållt vissa grejer lite hemligt och inte berättat än.....det är så mycket att jag inte riktigt kan förstå det och eftersom de kommit så tätt så hinner jag knappt smälta det.

- Vi vann hela Göteborgsfestivalen (visst ni)
- Jag fick Miki Herkel stipendium(det visste ni dock redan det med)
- Jag har blivit uttagen till U16 landslaget (inte de jag var på Miki Herkel cup för utan ett år äldre).
- I U16 landslaget ska jag på någon uttagning och har stor chans att få spela EM i Italien i sommar.
- Kommer jag med i U16 landslaget kommer jag även få spela OS i Finland i sommar
- Detta innebär dock att min Polen resa med laget (mitt vanliga 94 lag, förstår om det blir krångligt för er) blir inställd för min del och likaså min språkresa till Oxford men det är smällar man får ta. Sådant här prioriteras ju VERKLIGEN!!!!
- Igår ringde en person från SVT och ville göra en TV profil om mig. Kommer handla om alla mina intressen, basketgrejerna (som jag berättat här ovan), dans, piano och min blogg (!!!!!!!!). Helt sjukt men imorgon ska vi träffas och spela in en profil om mig som kommer visas på de regionala nyheterna.

Jag skulle vilja sammanfatta detta som att den senaste veckan har i stort sett förändrat mitt liv.
Med helt sjukt roliga grejer.

Kommentarer
Postat av: Erika Region Norr

Grattis till stipendiet och u16s landslag :)

2009-06-03 @ 18:28:25
URL: http://eeeriiikaaa.bilddagboken.se/
Postat av: Musikalen CATS på Cirkus

Du är värd all uppmärksamhet, så mycket som du jobbat för allt det du åstadkommit.

Du har inte fått särskilt mycket gratis tror jag, du har slitit hårt för det och försakat en del, eller hur?

Du har verkligen gjort dig förtjänt av allt detta som händer dig nu. Njut, njut av tillvaron!



Kolla gärna



www.cats.blogg.se



som jag och Angelika numera gör tillsammans.

Hon fixar koderna och designen, jag texter och bilder! Himla bra samarbete!



Är nyfiken på hur morgondagen blir för dig!



Kram från Maggan

2009-06-03 @ 22:04:49
URL: http://cats.blogg.se/
Postat av: jonna

GRATTIS! visste inte om svt du måste berätta när det ska sändas!!!:D:D jag ska lätt fett spela in det!!;D;D

2009-06-03 @ 22:14:13
Postat av: Anonym

grattis

kitt

2009-06-03 @ 22:35:19
Postat av: Angelika

Lycka till!!

2009-06-04 @ 02:04:59
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: Caroline

vad kul ! synd att du missar Polen resan bara, för där är verkligen superkul. :)

2009-06-04 @ 15:13:10
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: fanny

glöm inte att vi vann destriktsmästerskapen för femtegången & 3a i öresundsmästerskapen hahahaa =D=D

2009-06-08 @ 21:09:54
Postat av: fanny

glöm inte att vi vann dm för femte året irad och vi kom 3a i öresundsmästerskapen i kategori ett år äldre eller vafan de heter ;)=D=D

2009-06-08 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0