Pytteshopping



Fem minuter på H&M igår och jag hann införskaffa mig 3 grejer. Skulle egentligen bara köpa hudfärgade trosor (inget att se, ganska fula men det enda som funkar under vit klänning) men mina ögon drogs till de här bikinitrosorna och jag kunde inte låta bli. Sjukt feta, sen är det bara att hitta en ovandel som passar till de. Leopard skulle nog bli fräckt....:P
Spana priset liksom, 29.50, jag hade ju en anledning till att inte kunna låta bli.
Puder dök upp i mitt huvud och jag kom på att det var slut...ibland har man tur när man tänker.

Gillar du mina bikinitrosor?

Kommentarer
Postat av: lina

haha vad läskigt :). jag är också sån som bara glömmer bort sen . jag sitter och tänker på att ja ska titta in någon blogg när ja kommer hem sen när ja kommer hem så glömmer jag bort haha :D

Men gud vad kul att dem har en egen profil om dig också . du måste verkligen lägga upp det på bloggen sen :) . du är inte bara basketproffs utan tv stjärna också haha:D Jaha , vad kul att du kom med i u15 landslaget , och vad spännande med u16 landslaget hoppas att det kommer gå bra och att du kommer med :) Ja det skulle vara sköönt nu med ett sommarlov . men du har ju det redan imorgon jag har på fredag . läängtar haha :D . oj men gud vad kuul !!:D. hoppas att du kommer komma med då !

aa hon blev jätte glad att hon fick komma med :) .och är jätte duktig. nej jag är 95:a så jag har min uttagning nu i höst tror ja :) . så jag är lite spänd för det hihi (:

neej vad tråkigt att du ska på uttagningen precis då när ditt lag ska åka till polen ? . men ändå kul för dig att få gå på uttagningen i det landslaget där de är äldre än dig :D. joo det var jätte bra i barcelona . men inte så bra väder :/ . men vi vann hela cupen det var ganska lätta lag . och det var lite roligt för alla killar i spanien är ju framåt . så dem visslade ju bara när man gick förbi haha :D

KRAAAAAAAM HA DET UNDERBAAART !!! :D <3

2009-06-10 @ 21:49:19
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: Angelika

Kolla in Mamma i TV när hon struttar runt på Sollidens scen och plåtar kändisar.

Hon tror inte hon är med i bild!



Var ju bara tvungen o lägga ut TV inslaget på bloggen.....hihihi.....



Kolla även hennes bilder på några av artisterna som ska vara med på allsången i sommar på TV.



www.cats.blogg.se

2009-06-10 @ 23:08:17
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: Angelika

När kommer inslaget om dig i TV då?

Är så nyfiken!



Det måste du ju lägga ut på din blogg!

2009-06-10 @ 23:09:50
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: lina

hahahahaahahaahahaha xD

aa , hur var din avslutning då ?

Jo det är ju tråkigt när alla snackar om polen resan och så . det förstår jag. men jag tror att u16 lägret blir lyckat för dig :)

aa det är de:P

KRRRAAAM PÅ DIIIG <33333333333



2009-06-11 @ 16:06:21
URL: http://crippenina.blogg.se/
Postat av: sanna

nice

2009-06-11 @ 18:38:10
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0