Sista dagen i 8:nde klass


8H, de e min klass de :D<3


Vi <3


Haha YEY!


Jag och min "skulleåkapåspråkresatillsammanskompis" även kallas Matilda och vi har följt varandra sedan förskolan <3


Louise and Palle..:D<3


Alex, Ellinor, Rebecka och jaaa :D


Outfiten :D


Ignorera min ej så graciösa hållning (ska jag vara ärlig böjer jag mig ner för att min kompis ska kunna ta fota i rätt läge, så är det att vara lång :P )


Avslutning och betygsutdelning sedan bar det in mot stan, dock på med jeansen eftersom en viss barbent Paulina frös.


Två timmar chill och käk på en ny restaurang vid lilla torg som heter T.G.I.F (thank god it's friday).
God mat, men ingen speciell mat (som föll mig i smaken) så det blev en hamburgare av de lite godare sorten.


Käk på T.G.I.F, efterrätt på Espresso house och sedan chokladbulle och chokladbrownie när jag kom hem.
Ah va fan, man slutar bara 8:an en gång i livet :D

Haha mötte även ett gäng studentkillar (enbart killar) på stan. När vi gick förbi dem skrek de hög i sina megafoner, vilka jävla lammkött, vilka jävla lammkött. Fattade först ingenting men asflabbade och gick vidare.
Fem minuter senare gick vi förbi dem igen och de börjar sjunga likadant igen.
Tredje gången, same thing. Haha då började jag nästan till och med sjunga med.
Men det sjukaste av allt var ändå att sedan gick vi och käkade och var borta flera timmar. Sen när vi ska gå till bussen några timmar senare åker en studentbil förbi oss och vevar ner rutan och börja sjunga, vilka jävla lammkött, vilka jävla lammkött. Hahah!
Vet inte riktigt om de killarna hade koll på vad det gjorde men kul var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0