Miki Herkel via bilder

Jag låter bilderna tala för sig själv, jag kan i alla fall säga att Miki Herkel cup var  grymt fet upplevelse.


Haha ja vad säger man, jag med en annan crazy unge.


Respekt!


Ett underbart gäng!


Uppvärmning.


Yalla yalla yalla yalla! Man får ju anpassa sig till affärers namn.


Basket på golvet.


Mig skymtar ni i luften vid korgen.


Vätskepåfyllning.


Fullt inne i mitt defense.


Region syd <3<3<3


Haha tågresan blev ju så misslyckad den kunde bli. Försening i 2,5 timme och när vi väl var på tåget fanns det ingenstans att sitta. Avstigningsgångarna som packade sardiner mellan resväskorna blev lösningen på våra sittplatser.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ser ut att ha haft det roligt :-D

2009-06-02 @ 22:16:11
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0