bolltunika



Att Gina Tricots modell är bland de snyggaste människorna som finns (smink gör ju dock vääldigt mycket) har jag väl nämt några gånger och att hon passar i allt har väl ingen gått miste om. Jeansen på bilden äger jag redan men det var faktiskt inte bara jeansen jag la märke till på bilden utan även tunikan. Ser helt ljuvlig ut. Dessvärre verkar den har gått i rök eller något för under bilden i affären hängde ingen sådan där tunika verken i Växjö när jag kollade där eller på Entré ( i Malmö) igår. Men lyckligtlottade som jag är så finns det 3 Gina Tricot till att kolla på. :D

Har du sett tunikan i butik?

Kommentarer
Postat av: Andrea

sist jag kollade så fanns den faktiskt på storgatan :))) & jag var sååååååå nära på att köpa den :p

2009-03-27 @ 17:16:07
URL: http://deastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0