Massa nytt nytt...



Helloo!

Det finns väl egentligen inga ord för hur dåligt jag uppdaterat på sistonde men det har varit full rulle med skola, träningar, inredning av min lägenhet och massa andra nya intryck.
Ju mer jag kommer in i allt dessto mer tid kommer jag troligtvis få, ordentligt internet är också på väg att fixas.
För tillfället lånar jag pappas mobila bredband eftersom han är kvar här hos mig i lägenheten.
Slänger upp en outfit från veckan, tyvärr verkar det som shorts vädret är över.
Ni måste såklart få se min lägenhet så bilder på det kommer upp, håll utkik! Ska även slänga upp bilder från EM inom kort.

ha DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan har sitt eget Hawaii (oftast)

Ä N T ÄÄÄ L I G E N! Välkommen ut i cybern igen! Vi är många som längtat efter dig. Men har ju förstått att du haft häcken mer än full.Vilken omställning för dig!

Ska bli så spännande att se hur din lägenhet var innan "Lulu" var där och efter hennes styling!

Bamsekram och lycka till med allt det nya nu!

2010-09-01 @ 10:34:23
Postat av: SSaRRaHH

fina bilder =) allt bra da annars ????

2010-09-01 @ 20:04:04
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: matilda sawo

Jaaaag döör så mycket jag saknar diiig Paaauuiiss!! hoppas du mår bra! love u

2010-09-03 @ 11:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0