Italien med landslaget

Turneringar över lag brukar alltid vara kul och när det är med landsaget i Italien så kan det ju inte bli något annat.
Det var riiiiktigt kul, även fast jag inte kunde spela pga. min bristning i knäet som dök upp bara sådär från ingenstans.
Det bästa med det här är att det roliga är inte slut än...Tvärtom, det är nu det börjar. Imorgon åker vi till Grekland för att spela EM som vi tränat för och snacka om sedan dag 1. Nu gälller det och som tur är känns knäet bra igen. Det kommer bli sjukt kul men riktigt tufft.
Här har ni bilderna från Italien, enjoy!


De här 16 sköna människorna (12 spelare plus 3 coacher och fysio) hade det grymt roligt i Italien.


Vi som är längst i laget.



Hade mysigt tjejsnack på kvällarna...


Fick några tillfällle att bada i poolen och ha det skönt.


Grym bild på mig, Johanna och Rau.


Poolhäng.


En liten runda i stan, införskaffade mig en ring och en glass;)


 Vila inför match, jag laddar med Ipoden medan Agnes hellre läser en bok.


Vid havet första dagen då det var väldigt mulet och svalt. Havet var inget specillt direkt, som här i Sverige typ.


Steeekare på balkongen.


Mer poolhäng...


Mmm, god mat fick vi också...


MAGNUM DOUBLE!!!!!!!!!!!! Varför har den slutat säljas i Sverige?


Jag och Erica satt och rakade benen och snackade på hotellet.



Hahah Mi är riktigt skön och sitter helt omedveten om flyglappen som vi satte i hennes hår (hon hade väl den där en kvart eller ngt).

Hej och hå, glada efter första vinsten!


Sverige U16 landslag, nu redo för EM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0