Mina julklappar

Anledningen till att julklapparna har dröjt innan de dykt upp här på bloggen är att en några stycken är på väg hem till mig på posten så tänkte invänta dem. Men i detta snökaos med alla typer av förseningar med olika transportmedel har de tyvärr inte kommit än utan får skickas vidare upp till mig i Södertälje sen för imorgon åker jag tillbaka dit.
Här är i alla fall alla mina andra fina julklappar som jag fick under julafton. Typ allt som stod på min önskelista så jag är jättenöjd.

Morgonrock, sjal, brödrost (till lägenheten), Michael Jacksons skiva, pengar, Kenzas orm-designande ring, body butter, fyrkantiga tallrikar (6st, till min lägenhet) och en datorväska.

Fick även en mjukis dress, jacka och byxor men byxorna har jag inte fått bytt till rätt storlek än. Sedan en liten kul grej som mamma köpte, en leopard pälsjacka typ. Kan bli ganska cool om den matchas rätt.

Byxorna ska jag jaga rätt på i rätt storlek, sedan väntas ett par korsörhängen och en Marc Jacobs nyckelring komma på posten.
Vad fick du i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Jag fick inte en endast djävla julklapp. Har väl inte varit tillräckligt snäll, mitt helvetes bitchstycke!

2010-12-28 @ 16:08:52
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: -

Blev inte du uttagen till landslaget?

2010-12-28 @ 18:49:54
Postat av: sarah

fina sker du fick gumman =)

2011-01-01 @ 18:33:52
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0