OS 2016?



Tre timmars skrivkramp och thank god att min nationella svensk uppstats del är över.
Det gick bra, inte helnöjd men det gick inte dåligt. Gillar inte tidspress (även fast vi fick mycket tid) för vill alltid bearbeta och bearbeta texter...Men det gick nog ganska bra och känns i alla fall fruktansvärt skönt att det är över.

Tänkte berätta lite om igår, allt ni kanske kunde lista ut var att det handlade om OS.  
Svenska senior landslags coachen för dambasket är ansvarig för ett projekt med SOK ( Svenska olympiska kommitten ). Jag är uttagen för en satsning för OS 2016 och han kom då igår och såg mig träna, informerade mig om grejer och snackade med mig. Helt sjukt att jag är uttagen till något sådant stort och det är verkligen sååå kul (även fast jag knappt kan förstå det).
OS 2016 går i Rio de Janeiro, verkligen något att satsa på för svensk basket och verkligen inte omöjligt (för er som inte är så insatta så har Sveriges damlandslag aldrig spelat OS, det jag spelade i somras var ungdoms OS)!
Hur coolt som helst!
Tänk om jag är med då! ?


Kommentarer
Postat av: Maggan i Kamala

Klart du är med gumman!

Fast det förstås, bara ifall du kan slita dig loss från din plats i en nån välbetald damliga nånstans i världen. Hela världen kommer att bli din spelplats vad det lider, tror jag!

Får jag blir din manager?

2010-02-11 @ 15:57:43
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: jj

och jag dit fän? (stavas fan va?)

haha:D



tänk i rio de janerio!!! KNAS:DD:D:D

2010-02-11 @ 16:02:57
Postat av: ida

vad rev du om i uppsatsen, asså vilken valde du ? :)

håller med om att de e sjukt skönt att ha den gjord!

kram :)

2010-02-11 @ 17:28:22
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud vad kul!!!! :D Grattiiis! ;D:) Får berätta mer på måndag när vi träffas, haha! ;)

2010-02-11 @ 19:09:37
URL: http://ssarass.devote.se
Postat av: Anonym

Klart du kommer va med gumman!!!!!

Ja säger bara Rio de Janerio, Copa Cobana here we come...ooolala!!!!

2010-02-11 @ 19:54:24
Postat av: sarah

fin bild på dig =)

2010-02-12 @ 00:42:10
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0