JAG FÅR DAMP!



VAD VILL TEKNIKEN MIG? Först kraschar min dator och nu flippar min mobil ur...Och konstigt nog tycker jag inte att jag gjort något fel! ! !
Får ett meddelande på mobilen att mitt SIM minne är fullt (även fast det inte är det) och att jag väntar sms och måste radera något för att få det. Sedan stänger mobilen av sig och när jag sätter på den har jag 1. Ingen teckning (har ALLTID ALLTID teckning här hemma annars), 2. Kommer inte in i in/utkorgen 3. Annat utseende på mobilen 4. Kommer inte in i mina kontakter. Lyckat vad mer kan man vara utan med en mobil haha?
Ringer Tele2 och får order om att jag ska testa SIM-kortet i en annan mobil. Tar min pappas mobil och sedan slutar mina hjärnceller att fungera hahah...För när man ska ange PIN-kod så testar jag de koder jag vet pappa brukar ha och bara hm..denna måste det vara!
Sedan spärras telefonen och man måste ange PUK-kod (ska förvara den koden i kassavalv sen asså) och då slår det mig att det skulle varit min egna PIN-kod jag skulle angett ju, det är ju mitt SIM-kort. SÅ JÄVLA DUM!!!!!!!!!!!!!
Menmen gjort är gjort och nu måste jag till en Tele2 butik (för att få PUK kod) och sedan till Siba för att försöka få rätt på min mobil som helt flippar ur...Aaaahhhhh...Orkar inte med sådant här strul! Speciellt inte då jag åker på landslagsläger imorgon och behöver min mobil :(


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahha, om du skapar en sida på tele2.se/minasidor så kan du se din puk-kod där :) och ditt saldo också för den delen, haha :) lycka till på landslagslägret, you'll be mist!

2010-06-18 @ 19:14:32
URL: http://rebeckasdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0