SLUT!



Bilden beskriver mitt nuvarande tillstånd väldigt bra. För lat för att ta en ordentlig bild och för lat för att resa mig ur sängen. Men ligger ganska bra här som en säck potatis och gör det så gärna för det har verkligen varit en tuff helg med 3 match där jag spelat i stort sett varenda minut och jag är riktigt trött. 
Men det har varit så sjukt kul och vi avslutade denna SM omgång utmärkt idag med en vinst och jag blev utsedd till SM omgångens MVP :) Riktigt kul, nu är vi vidare till Final4, vi är alltså ett av de fyra bästa lagen i Sverige. Dessutom gick killarna (P94) också vidare så Final4 i Södertälje får dras med två Malbas lag.
RIKTIGT FETT OCH JAG ÄR SÅ GLAD!


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja.....du var outstanding.......så bra du är Paulina.....all träning ger resultat......GO GO GO

2010-03-16 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0