Made in China



Mitt rum är inspirerat av Kina, en stor rishög. Det tackvare en irriterande balsam flaska som jag såg glatt upptäckte imorse när jag letade efter min tandborste i väskorna jag hade med mig på lägret i helgen (packar ALLTID för mycket, att man aldrig lär sig...)  
Får väl ta tag i ovanstående bild men trots det har jag en härlig känsla i min kropp då engelska muntliga nationella är över (som jag fruktat eftersom engelska inte är min grej) och det gick faktiskt ändå ganska bra och det innebär också att jag är i stort sett läxfri (dock 2 enstaka nationella prov kvar i biologi menmen) !
Känns underbart och dessutom ska jag inte träna idag så det blir bara till att vara hemma och ta igen sig (kanske ta tag i det där bombnedslaget), ta tag i lite smågrejer och ha de chill.

hA de bäST!





Kommentarer
Postat av: sarah

oj mycket saker gumman =) allt bra da ??

2010-05-03 @ 23:14:40
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0