Uppdate..mms bloggningen funkar inte, eller?

Tjena!

Totalt borta är nog rätt beskrivande ord för hur jag var och kände mig imorse när klockan ringde på 05.00. Fick dock mig en tupplur på tåget så jag har klarat mig och än så länge är jag vaken.
FATTAR INTE varför min mms bloggningen inte funkar, jag blir så sur ! ! ! Eller är det någon som kan se inläggen?
Nu är jag i alla fall uppe i Stockholm och imorgon börjar tuneringen och vi ska möta, host, krossa Norge!
Nu MÅSTE jag sova!
 PUSS PUSS

Ps. Har undersökt om det går att följa matcherna online men tror tyvärr inte det. Finalerna sänds dock i Webtv på nätet men lägger upp mer info om det om vi kommer till final. Men kolla in basket.se försäkerhets skull imorgon om ni är intresserade av live statistik. Matchen börjar 15.00


Kommentarer
Postat av: Maggan - tillbaks i Östervik!

Med vad har du bloggat med nu? Hos Kitt? Inge bilder men din text syns.

Lycka till med turneringen!Klart ni knäcker norskorna!

Go Sweden go!

2010-05-11 @ 23:14:33
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0