Bikini



Min bikini sprack ju som sagt förra veckan så nu måste jag införskaffa en ny (hade nog ändå behövt det).
Det är ju inte så att det är bikiniväder ute direkt men det börjar ju ändå närma sig riktiga sommartider och då kan vi ju hoppas på att vädret följer årstiden.
Gillar den här modellen på bikini (och tror den passar min figur ganska bra) och Gina Tricot har några snygga varianter för bara 79kr/del. Så ska nog ta och testa Ginas bikinis faktiskt...Jag lär inte ligga så mycket på stranden (det blir mest bad med landslaget och i sommarstugan) så jag behöver nog inte bry mig så jättemycket om att det kanske är bikinis som många köper även fast jag måste medge att det är så mycket roligare att ha en unik bikini som ingen annan har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0