Belåten



Basket pose när vi tog lagbilder/profilbilder, får se hur det blir imorgon.
Då sitter man hopkurad med filt och varma innetofflor och myser i soffan framför tv:n efter att precis njutit av en delikatess middag om ni frågar mig haha som jag själv lagade till mig här ikväll. Pasta med carbonarasås och bacon och sedan choklad/vanlij glass med banan och chokladsås som efterrätt. Jag dööör så gott....Okej delikatess var väl att ta i men jämfört med vad jag brukar orka laga till så var det här verkligen extra gott. Faktikst inte så komplicerat heller så ska nog göra det fler gånger...Det var ju min vän Becka som tipsade mig om bacon, carbonara, pasta kombinationen.
Imorgon har jag endast morgon träning och ingen skola, jag ska nämligen iväg med Amanda och Binta från laget och fota bilder som ska sättas upp i hallen. Blir spännande det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, är bilden lite "fusk" eller kan du verkligen hålla fast en basketboll med en hand? :-)

2010-11-23 @ 14:07:54
Postat av: Paulina

svar: hhahahahhah japp det kan ja, så inget fusk där inte ;)

2010-11-23 @ 15:18:02
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt! Men är dambasketbollarna mindre än killarnas?

2010-11-23 @ 17:02:38
Postat av: Paulina

svar: Ja det är dem, 1 storlek mindre...kan inte greppa en herrboll :( :P

2010-11-23 @ 21:42:05
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh tack, då hänger jag med. Först trodde jag att det var samma storlek och det verkade konstigt att du skulle klara av att greppa en så stor boll :-)

2010-11-24 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0