Måndags pepp!


Måndag morgnar kan nog vara bland det tråkigaste och mest deprimerande man kan tänka sig ibland, min lärare startade dagen lite roligare idag i alla fall och spelade den här måndag morgon "pepp" låten på datorn när hon kom in. Gjorde att min måndag börjades lite roligare i alla fall...Den avslutades dock med 3 timmars provskrivning, men fick sedan sluta istället för att gå på ytterligare 1,5 timmes lektion så den blev rätt bra ändå.
Nu väntar en lugn, extra rolig träning då vi ska ha lite småtävlingar och köra teknik, får dock se hur mycket jag ska träna, vår fysio vill kolla lite hälsostatus hos mig efter mitt insjuknande under helgen. Men jag mår absolut bättre, i stort sett bra faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0