Estocolmo!

Hello guys!
Igår intogs Stockholm av mig och Becka och det bidrog till ytterligare några yrande turister och shoppande tonåringar. Mitt lokalsinne är nog bland det värsta någon skådat, gick typ åt fel håll hela tiden när vi kom ut ur affärerna så att min kära Malmö vän Rebecka fick rätta mig. Påstod också precis att tåget kommer från det hållet och vi ska dit och pekade då åt Stockholms hållet när vi ska till Malmö, herregud...Var ska detta sluta? Sitter alltså på tåget nu på väg HEM (hemhem alltså) till MALMÖ!!!!! Ska bli riiiiktigt kul att träffa alla vänner och släkt och se mitt hus igen haha ;) Här har ni bilder från gårdagen i huvudstaden!

Kärlek till Pizza hut!<3


Tiger inne på NK ;)

Hahaha posandes vid plattan! ;)

Beckz och jag <3

Hahah gulligt gulligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0