Against Norrköping



Heeeeello!

Har varit en fullspäckad dag idag asså...Gick upp i vettig tid och käkade frukost sedan blev klockan ett tu tre väldigt mycket och jag stressade iväg till hallen för att skjuta innan samligen inför match med några andra i laget. Men givetvis glömde vi då kolla hallbokningen så det var upptaget och vi fick istället sitta rakt upp och ner i en timme och vänta.
Därefter bar det iväg till Norrköping för att spela mot dem i Stadium Arena (grym arena asså!). Matchen gick däremot inte speciellt bra...Vi som lag spelade inte så bra och jag är inte nöjd över min insats alls...Kändes helt enkelt inte bra på planen och gjorde att vi förlorade med 63-73.
Nu ligger jag smått orörligt i sängen med laptopen i knäet och tv:n påslagen och bara chillar...Imorgon blir det en rejält plugg dag men på onsdag är allt plugg över (HOPPAS ja, ge oss inget mer lärare!!!)och på fredag har vi lov så jag ska inte klaga.

PUSS PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina basketskor?

2010-10-26 @ 07:42:38
Postat av: Paulina

svar: Jag har fått de sponsrade från klubben men det är nike skor så kolla Nikes hemsida.

2010-10-26 @ 15:59:33
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0