DAMLIGAPREMIÄR!


Alla coacher till damligalagen.


Imorgon är det damligapremiär (vi har dock vår premiärmatch på söndag) ! ! !
Heeeeeelt (då menar jag heeeelt) sjukt och ska bli så spännande och kul. Det är stört fort tiden går men ser verkligen framemot säsongen...På söndag möter vi favorittippade Luleå men hur det än går på söndag tror jag det blir vi två som står i final i vår och där guldmedaljen går till oss haha!! :D
Ska bli en väldig rolig helg om man bortser från plugget som hänger över mig som jag troligtvis inte kommer hinna få gjort, men varför gå in på detaljer haha. Det här är en baskethelg (vrålpluggar i veckan istället)!

Ni kommer kunna följa alla matcher med livestatistik här.
Klicka bara till höger på sidan där en poängtavla visas, vi spelar 12.30 på söndag.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Basketball_Pat

lycka till

2010-10-09 @ 01:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0