Hittat skoooooooor!!!!



JAG HAR HITTAT ETT PAR SKOR (inte bara skor utan snygga boots) SOM PASSAR MIG!!! Kan ni förstå min lycka?
Hittade dem på Skopunkten och i Södetälje fanns de inte i min storlek men mamma var snäll och köpte dem till mig i Malmö och skickade med pappa som nu har kommit till mig.
De är från herravdelningen och är därför extra stora ("bara" storlek 42 men passar mig för det är herrmodell) men det syns inte och det är verkligen perfekta...Nästan...Ännu bättre om de hade varit svarta men herregud man kan inte få allt...Så glad att jag baraa hittat några, de är dessutom väldigt varma så passar för vintern som ska bli den kallaste på 1000 år ryktas det om.

Vad tycks?
 


Kommentarer
Postat av: Ina

Har ett tips hur man kan få dem mörkare.

1. Man kan testa med mörkbrun skokräm eller stryka in dem med minkolja...om man vågar testa förståss!!!

de kan ju bli värre också!!!!

2010-10-03 @ 22:32:58
Postat av: sharon

Vilken affär köpte din mamma dom ifrån dom var skit snygga :D

2010-10-06 @ 15:26:00
URL: http://dagarnaa.blogg.se/
Postat av: Matilda sawo

Skiiit snygg !! Dom ska du lätt ha <3 Jag saknar dig massor (L)

2010-10-12 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0