Ovanlig träning


Haha bjuder på denna bild från helgen på mig, Amanda och Mikaela som tror vi är liiiite coola asså.

Hallå hallå!

Idag var en liten ovanlig träning, för det första så sprang det runt en fotograf och försökte fånga bilder på mig under träning (till intervjun som jag gjorde igår med Svenska dagbladet). Har en viss känsla av att han fångade en del svettiga, underifrån mindre fina bilder men vi får väl se.
SEN hände något riktigt tråkigt, en tjej i vårt lag blev ordentligt skadad så att ambulansen fick komma. Hur allvarligt det är vet vi dock inte än men eftersom hon skadade samma knä som hon tidigare haft rejält skadad känns det väldigt oroade. Hoppas verkligen inte det är något farligt för vi behöver dig Sally! Så efter denna incidenten blev det dåligt med fokus och inte den bästa träningen direkt.
Nu ligger jag som en soffpotatis i sängen med laptopen i knäet men den ska snart byta ut mot plugg. Har mycket att göra då helgen kommer vara väldigt uppbokad då det är LIGAPREMIÄR! Heeeeeeeeeeeeeeelt sjukt men det är faktiskt sant, ligan börjar och nu är det bara 5 dagar kvar tills jag gör min ligadebut!


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan har nu eget Hawaii under tak

Åh, stackars tjej! Är det Sally som är lagkapten också? Hoppas det inte är så allvarligt.

Inte kul när sånt händer...Kram!

2010-10-06 @ 00:04:30
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: sharon

aha jag har bara storlek 37 :P

2010-10-06 @ 17:43:31
URL: http://dagarnaa.blogg.se/
Postat av: Ina

Go for Telge, Go for Telge...



Vi ska heja o heja på er så klart!!!!!

2010-10-06 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0