Today's


Boots Skopunkten, jeans Zara, tröja gammal, smycken köpta på olika småställen.

Invignde mina nya skor idag och diggar dem skarpt, fick dock lite skoskav av de men det brukar försvinna ju mer man använder dem. Här har ni i alla falll dagens outfit.
Just nu ligger jag hemma i soffan och bara chillar, otroligt skönt...Idag är det ingen träning vilket är vääääldigt ovanligt men vila behövs också för att träning ska ge resultat.
Så skönt att bara ligga och ta det lugnt men snart ska jag börja med pluggandet inför provet imorgon men har hängt med bra lektionerna och tror jag kan ganska mycket redan så hoppas det inte tar allt för mycket tid.
På fredag har jag dessutom studiedag vilket är HELT underbart!!!!!!!!!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ina

Så snygg outfit idag. Måste va skönt för dig att ha en ledig träningsdag emellanåt också.Lycka till med provet!

2010-10-13 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0