Yeeeeesterday



Igår var det match och det blev en riktig rysare...Vi vann tillslut med ynka 1 poäng och en otorligt skön vinst då vi inte spelade speciellt bra samtidigt som Kvarnby imponerade med starkt trepoängsskytte.
2/2 matcher
vunna känns vilket fall som helst oerhört skönt och nästa match väntar i helgen igen mot Norrköping.
Extra kul var också att många av mina släktingar (som bor i Stockholms området) kom och kollade på matchen och mina mostrar följde även med oss hem så efter matchen blev det god middag tillsammans med dem.
Senare på kvällen blev det fest hos Amanda tillsammans med största delen av vårat lag och några i herrlaget. Riktigt kul faktiskt.
Ja där var gårdagen, nu efter en lång sovmorgon sitter jag och chillar vid datorn medan mina föräldrar är ute och går en promenad och ska snart bege mig till hallen där Kringlan (Södertäljes division 1 lag) ska spela.

PUSS PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0