Webtv

Godmorgon! Har precis ätit god frukost här på Scandic hotell och ligger nu och chillar och ska snart göra oss i ordning för match. Idag är det min första riktiga match i Damligan, alltså min ligadebut! Matchen börjar 12.30 men vi ska till hallen och se en annan match innan. Det går att SE VÅR MATCH PÅ WEBTV! Gå in här http://www.svenskbaskettelevision.se/news_show_webbtv-fran-damligastarten.html?id=10711281 så kan ni se vår match 12:30 mot Luleå med bild,ljud och kommentatorer. Det ska bli riktigt riktigt kul men är nervös men det är bara att gå ut och köra. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Håller alla tummar! Vad spännande det blir, ska sitta klistrad framför datorn och kolla!

Har lagt upp videoklipp på min blogg från Svensk Basket Television där din lagkapten Sally lovordar dig!

Go Telge GO!



www.nogg.se/magganpuh

2010-10-10 @ 11:00:08
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: grannen Glenn F

Tack för länken! Det är suveränt att kunna se eran ligapremiärmatch live sittandes framför TV:n här hemma i Tälge.

2010-10-10 @ 13:18:05
Postat av: Moster Maggan

Vilka tjejer! Vinner med 78-68 grattis!

Och vilken debut Palle!

Jag vet inte till mig vad jag ska göra/säga....JO...



Om ett tag startar en "idolsajt" för dig där det läggs upp allt kul som skrivs/händer dig och ditt lag.

Domänen : basketpaulina.se är redan bokad!

Så ni andra som vill ha koll på Paulina, ha detta i åtanke!

Meddelar här när sajten kommit igång!

Tills dess kan ni kolla in :



www.nogg.se/magganpuh

2010-10-10 @ 14:13:52
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0