Christmas

Hoppas ni hade en fin jul igår mina vänner! Min julafton var hur bra som helst igår och mysigt att ha släkten samlad här i Malmö igen. Fina paket och mycket god mat blev det också så känner mig väldigt nöjd.
Julen firades hos farmor och farfar med familjen, min faster och hennes familj samt min farmor och farfar såklart. Det kom en 80 årig tomte och en liten tomtenisse som delade ut klapparna och julstämningen var på topp, väldigt mysigt! Bjuder på lite bilder från julafton här...Kan visa lite julklappar jag fått också sen om ni är nyfikna?:)

Familjen <3

Tomtefar och tomtenisse som delade ut julklapparna

Fina paket man fick

Julfint hemma hos oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0