Vinst

Heeey!
Sitter här i första klass på tåget och sträcker ut benen rejält här i de stora sätena haha. Ska vara ärlig och säga att det skilde i stort sett inget i pris så kände för att lyxa till de lite och boka första klass med stor plats och fritt internet på hemresan från Småland till Södertälje. Inte mycket man kan syssla med på tåget ju men nu får jag istället gjort massa "nyttigt" vid datorn. Tänkte visa de här shortsen som jag faktiskt VANN kan man säga. Typ 20 pers i klubben tippade om hur dam (senior) EM skulle gå, vi tippade vinnare och vinstmarginal i alla matcher, alla placeringar och Allstar och Mvp utmärkelser. Jag slutade på en hederlig andra plats och kändes rätt bra då folk tidigare hånat mig för att jag skulle ha så dålig koll...Pris utlovat till 1,2 och 3:an så fjäskade lite till mig de här shortsen som vinst då priset egentligen var något annat som vi i damlaget redan har. Men då Vickan (Viktor) inte riktigt trodde på oss i damlaget fick han se till att fixa fram annat pris. Fick då de här fiiiina Argentina shortsen som Vickan sedan givetvis ville att jag skulle visa här på bloggen och göra lite reklam för. För nu skapas ju trender, eller vad säger ni? Så ut och köp Argentina shorts allihopa nu..Köpställe: Europeiska mästerskapen Hahha. Man byter nämligen match/tränings kläder med andra länder när man spelar EM och det är genom den vägen de nu kommit till mig ;)

Kommentarer
Postat av: J

Grattis Pau! Det stämmer ju att du inte har värsta superkollen men ändå lyckas vinna, tur? :P

2011-07-24 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0