Back in Södertälje

Här har ni charmiga oss i bilen efter att varit på stranden och myst. Hamburgartallrik till lunch och sedan massa prat och chillandes i värmen. Riktigt skönt då det inte var stekhett men ändå varmt och tror faktiskt man lyckats få lite färg trots skuggan. Bild tagen med Mickans Iphone som hon precis fått (och inte kan hantera, sms kurs?) och tanke på det så har jag fått tillbaka min äääääääällskade HTC Incredible S!! Varit på lagning i drygt 3 veckor och så får man tillbaka den efter "operationen" (som jag råkade slänga ur mig i butiken) och får reda på att hela telefonens inre har bytts ut. Så nu blir det till att sitta och lägga till alla ens kontakter igen, kul! Men nu har jag i alla fall fått tillbaka min älskade telefon hihi så är glad!
Ikväll blir det bio med underbara tjejer! Något biotips? Vet inte vad vi ska se än men det löser sig. Blir middag i Stockholm innan det. Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0