Ööööland

Ääääntligen sool och skönt väder. Blev mysig dag på Öland idag med familjen som man normalt sett inte träffar så ofta, speciellt inte alla tillsammans. Så det var verkligen behövligt och jättemysigt. Har haft ett par riktigt sköna och mysiga dagar med min underbara familj i stugan nu...Nu sitter jag däremot på tåget på väg "hem" igen. Till Södertälje alltså. Saknat brudarna dääär!! Så ska umgås som bara den med dem nu och här i veckan kommer också gulle Fanny från Malmö och våldgästar mig. Ser mycket lovande ut alltså!
Här har ni bilder från vår härliga dag på Öland!
Ledsen 23 årig bror i bilen när vi inte svängde av mot Djurparken :P

Mamma, jag, flickvän (till min bror) och bror <3

Stek i solen

Syskon i hatt ;)

Nere vid havet på Öland


Fiiiiina mamma

Snyyygga Therese

Fick testa segway och fy faaaan va kul det var!! Synd man inte har en sån :(

Rätt svårt till en början dock och "hjälptjejen" vägrade släppa mig hahah

+ pappa <3

Kommentarer
Postat av: Ina

Söta syskon i söta hattar.....cool brud blickar mot havet.....allvar på allvaret :) en toppentrupp på Öland :)

2011-07-22 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0