BB

Jag är verkligen inget TV fan men började av någon anledning se Big brother vid säsongsstarten. Det gick för något år sedan och då idiotstämplade jag programmet bara genom att döma de efter människorna och konceptet. Men nu måste jag säga att det är sjuuukt bra haha. Så sjuka människor som stängs in i ett hus och utsätts för massa sjuka saker. Just nu är det sjukhus "tema" och de går runt med blindkäppar, huvudställningar och en kille där inne får bara krypa för att ta sig fram. Låter kanske töntigt men är så underhållande haha. Sitter och skrattar framför tv:n asså. Skönaste är Gurkan (bilden), han slänger ur sig så sköna kommentarer och gör hela programmmet så sjukt roligt haha. Tips till er som inte ser det, SE de haha =) Tv 11, 22:00 varje dag.


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan åter i kylan.

Känner en kille(Tompas brorson så de har samma efternamn)som sköter kamrorna, ska höra med honom ifall han har nåt skvaller som man inte får se i TV!Han är på min FB så du kan kolla där, ibland skriver han nåt om BB-huset där.

2011-03-17 @ 00:04:15
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0