Favoriterna

Heej!! Avslutar denna helg på bästa sätt genom att va med mina favoriter Claess och Mickan. Vi ligger här och myser i Mickans dubbelsäng och Claess har sagostund för mig och läser högt ur Jag är Zlatan boken medan Mickan är duktig och pluggar. Har för tillfället inte så mycket plugg så njuter av att vara pluggfri idag istället o tar tag i plugget i veckan. När Mickan är färdigpluggad ska vi fortsätta vår myskväll med våra trogna killar Ben and Jerry och fortsätta vår myskväll med massa snack och mys på vårt sätt ;) Hoppas ni haft en bra helg! Puss

Kommentarer
Postat av: Ina

Så härligt ni har det ni tre. Vad glad jag blir att ni är kära i just killarna Ben och Jerry, bra att ni dessutom håller dem lite kyligt. Bra med mångfald, jag menar en av dem är väl ljus och en kille är mörk!Det är bra killar!

2011-11-30 @ 19:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0