Mitt hem

Oj vad det pyntas här i lägenheten, pyntpau är i farten hahaha. Skoja, knappast, långt ifrån! Men jag var faktiskt duktig och satte precis upp mina adventsljusstakar här i lägenheten. Så de lyser här nu och ser mysigt ut även fast jag inte känner ett dugg julkänsla. Menmen det kommer väl...Förresten så kan jag berätta att jag ska flytta! Det är inget skämt som folk trodde på facebook däremot kanske jag gör lite stor grej av de haha. Jag ska bara flytta något hus bort eftersom min lägenhet ska renoveras men det innebär ändå ett helt nytt hem och massa grejer som ska flyttas. Jag uppgraderar mig dessutom till en två:a vilket ska bli nice, har dock inte kollat på den än men hoppas på att den är okej. Ska försöka gå och titta på mitt blivande hem nu i dagarna..När min nuvarande lägenhet sen är renoverad får jag välja om jag vill bor kvar eller flytta tillbaka hit så alla dörrar står öppna.
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: FASHIONSEA

Allt bra idag!?



Smyckes tävling på bloggen, få channsen att vinna ett presentkort värt 100 kr!



http://fashionsea.blogg.se/2011/november/firar-forsta-advent-med-tavling-i-sammarbete.html

2011-11-29 @ 08:56:58
URL: http://fashionsea.blogg.se/
Postat av: Ina

jul, jul strålande jul. Så fint din adventsljusstake lyser i förntret. Vi har också satt fram ett "antal".

2011-11-30 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0