Idrottsgala

Hejhej!
Igår kväll skulle jag ju som sagt tillsammans med några i laget iväg och vara prisutdelare på en idrottsgala i Eskilstuna. Det blev faktiskt en lyckad kväll och var en gala som kändes rätt proffsig faktiskt med syfte att dela ut stipendier till unga idrottslöften. Det började med mingel, sen blev det ett rätt oväntat underhållningsnummer med dansande lättklädda tjejer i fjäderkronor samt sen väldigt god middag innan det var dags för oss att gå upp på scen och dela ut pris. Ingen Zlatan var där precis men stötte på simmaren Anna Lindberg och rallyförare Tina Thörner där och min lilla syrian vän (läs: äldre än mig) och jag lyckades givetvis fixa en bild med en utav de "stora kändisarna" ;)
Mingel, chipsen gick åt rätt snabbt asså, hungrig tjej till vänster
Uppträdande av dansande tjejer
Stipendiater som fick sina pris
Anna Lindberg och två "fan" som vi beskrev oss som haha :)

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, vilket heders uppdrag att få dela ut priser till lovande idrottsfantaster.Ligger väl helt i linje med Er GULDTJEJER! KUl :)

2011-10-16 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0