Time flies

Freedag och helg väntar, inte riktigt allt på topp men skönt med helg. Dunkar nu musik i lägenheten och ligger och slappar i soffan. Trivs rätt bra här faktiskt, skönt att bara chilla. Men skulle inte förvåna mig om någon argsint granne snart kommer och ber mig sänka musiken.

Träning ikväll som vanligt och imorgon väntar vår tredje match, mot Uppsala, i Uppsala! Kuuuuul!
Så mycket mer har väl inte jag att berätta här på bloggen...
De här är drygt 2 år sedan och första gången jag begav mig till Södertälje (året innan jag flyttade), själv, ovetande, rädd men förväntansfull, det är helt sjukt hur mycket som hänt sedan dess.

Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, tänk vad tiden går. Vid det tillfället trodde du väl aldrig att Södertälje skulle bli din nya hemort.Men med din målmedvetenhet o drivkraft vågade du ta steget......du hade allt att vinna!

You are all the winners.....

2011-10-21 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0