Malmööö

Heyhey!
Skön dag som bestått av lång sovmorgon och sedan mycket chillade men sen även en löprunda som tog slut på en. Kvällen bestod sedan av middag med familj och släkt. Länge sedan jag såg dem så riktigt kul att träffa dem och sitta och snacka och äta gott. Imorgon ska jag träffa min kära gamla vänner Rebecka och Ellinor, hoppas på fint väder för ska ner till Sibbarp och de tror även att de ska få i mig i havet, vi får väl se hur det blir med det haha. Ska bli riktigt kul att ses i alla fall och det är det som är de allra bästa med att va hemma nu, träffa massa människor som man förr träffade dagligen!
Bjuder på lite bilder från Viktoria park spaavdelning där jag och mamma var och myste igår. 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej! jag hamnade på din blogg eftersom jag är ute efter en brun skinn/mocka jacka och så dök din bild upp på google. Var har du köpt din jacka om jag får fråga? den var riktigt snygg. Tack på förhand / Rebecka, skicka gärna svar till min mail: [email protected]

2012-06-13 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0