Sista dagen på lovet

Då har man varit ute och sprungit och va faktiskt riktigt skönt i detta vädret. Sen blev de ett skottpass och låg sedan trött i soffan i vårt omklädningsrum och tog en lång dusch med Claess. Så nu känner vi oss nöjda och det behövdes, i alla fall för mig som inte spela matchen igår. Nu ska vi hem och käka hos Claess och sen väntar plugg, sista dagen på lovet och det är ju klockrent att man tar tag i det då haha. Vi ska i alla fall påbörja vårt samhällsarbete samt läsa ut en bok. Får se vad som händer ikväll men plugget måste i alla fall prioriteras idag. Hoppas ni haft en trevlig helg. Det har jag absolut haft även fast vår Avicii konsert som vi skulle gå på blev inställd. Blev så sjukt arg och besviken när vi stod där och fick reda på att den blev inställd men jag hoppas verkligen han lägger in en ny konsert längre fram och jag tycker verkligen synd om de stackarna som stod på plattformen som rasa. Men som sagt ska inte deppa för mycket även fast vi blev sjukt besvikna, hoppas på en spelning längre fram:) Puss pusss

Kommentarer
Postat av: Ina

åh, så duktigt att du sprungit. vi har gått en låååång runda 1 tim o 20 min typ m Maria o Charles.

lycka till med plugg,

2012-03-04 @ 18:35:26
Postat av: Anonym

vad tycker du om skolan du går i nu? för- och nackdelar? Tycker du om upplägget med träningar och plugg?

Överglad för svar :)

2012-03-04 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0