At home

Hej! Hemma från skolan idag också...Var och kollade på träningen igår och därefter Kings match i Eurochallenge mot Pyrintö. Det var ungefär vad mitt huvud klarade av för drog sedan hem och vilade/sov. Mår lite bättre idag tror jag, svårt och avgöra när man bara ligger liksom men fortfarande inte normal tyvärr.  Måste försöka ta itu med lite saker idag trots att jag är hemma från plugget. Men måste bli frisk, Euro cup imorgon!!! Imorgon kommer även min föräldrar hit, en månad sedan vi sågs sist så det ska bli skönt :) Annars har jag väl inte allt för mycket att dela med mig av...Kan bjuda på en bild som en kompis skicka till mig igår. Visade att det är sånt man sysslar med på fritidsgården i Telgehallen haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0