Friday!

Tjooo!
Sköön dag avslutas på ett väldigt skönt sätt. Va och fixade inlägg till skorna imorse, yrade runt och va helt lost innan jag hittade dit men när ja väl insåg att ja va på fel sida av stängslet gick de bra och jag hittade dit och fick mina inlägg, eller ilägg som vissa här uppe kallar de. Va sen på studiebesök med klassen i Stockholm, handlade om tolerans på Levande historiska forumet och det va faktiskt ganska intressant. Därefter stannade jag och Claess i Stockholm och shoppade, riktigt mysigt och skönt att köpa lite nytt...Satte oss sen helt utmattade på tåget hem, herre asså, sliten efter shopping, man blir lite rädd för sig själv. Men träningslediga idag så skönt med lite annan sysselsättning. Har sedan myst med Claesson och Lina (hennes syrra) framför X-faxtor med kladdkaka och hade även choklad en stund under kvällen...Men den försvann och Claess letade förbryllat efter den tills hon en timme senare inser atthon suttit och värmt upp den hela kvällen...HAHAHH jag och Lina avled av garv, för dum tjej men hon va glad att hon äntligen hittat sin choklad i alla fall.

Kommentarer
Postat av: moster Maggan

Men jisses är det röva man ser? Sätt hon på choklad kakan , förstår ni garva läppen av er!!!!!

2012-10-20 @ 08:09:41
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0